Valtra samlar kontinuerligt in kundfeedback med hjälp av Net Promoter Score undersökningar. NPS-undersökningar genomförs i nästan alla länder och antalet nationer utökas kontinuerligt. Köparen av en ny traktor får vanligtvis möjlighet att svara på den första undersökningen några månader efter att traktorn tagits emot och den andra undersökningen följer efter ungefär ett år.
Köparen av en ny Valtra kan svara på undersökningen online eller i ett pappersformulär som skickas med posten.
Kundernas återkoppling är värdefull för Valtra och vi använder den för att få information om våra traktorer, återförsäljare och tjänster i allmänhet. Med hjälp av din feedback kan våra traktorer och tjänster utvecklas ännu mer. Vi blir förstås väldigt glada när vi får en positiv feedback och AGCO som helhet ökade vårt totala resultat med 10 procent från 2021 till 2022.
”Jag hade höga förväntningar och de uppfylldes mer än väl.”
”Smidig, god sikt, stark hydraulik, enkel att använda och stor kopplingsmassa i förhållande till traktorns vikt.”
”Traktorn är kundanpassad efter våra behov, den passar perfekt på vår gård.”
”… de olika funktionerna är enkla att programmera, stark trepunktslyft, enkelt dagligt underhåll, behaglig växellåda och rimlig förbrukning.”
”Utmärkta förhållanden i hytten.”